IK ZIE HET ZO!

Over perceptie in communicatie

Word je bewust van wat je prikkelt in communicatie


  • Online workshop


Ik zie het zo!

Soms word je zo geprikkeld door wat iemand zegt of hoe iemand iets zegt, dat je boos of geïrriteerd reageert. 

Perceptie in communicatie
  • Een collega blijft maar zeuren over die vervelende klant. Het is genoeg geweest voor jou en je maakt je boos. Voor je het goed en wel beseft, zeg je dingen over je collega die je beter niet gezegd had.
  • Je leidinggevende vraagt je om nog snel iets in orde te brengen. Je staat op ontploffen. Je voert de gevraagde opdracht met tegenzin uit. Thuisgekomen laat je stoom af ten koste van je huisgenoten.
  • Een ouder van een van je leerlingen verwijt je niet de nodige maatregelen getroffen te hebben voor haar kind. Nu moet haar dochtertje blijven zitten door jouw schuld, zegt ze. Je voelt je aangevallen en je klapt dicht. Je weet niet meer wat zeggen.

  • Online workshop


Wat?

Tijdens deze online workshop met max. 12 deelnemers ga je in een gemoedelijke sfeer en in alle vertrouwen op zoek naar wat je prikkelt in communicatie. Je ontdekt:

  • welke impact je perceptie heeft op je welbevinden
  • hoe je wel een integer gesprek voert

 

Wil je in je kracht blijven en op een duidelijke en respectvolle manier reageren?

 

Dan is deze workshop zeker iets voor jou!

 


Vervolg

Wil je je hier verder in verdiepen? En ontdekken wat aan de basis ligt van wat je prikkelt in communicatie? Zodat je in je kracht blijft en je energie behoudt. Ook tijdens moeilijke gesprekken.

 

Neem dan deel aan de workshop over emotioneel leiderschap.

 

Wil je je communicatieve vaardigheden aanscherpen? 

 

Neem dan deel aan de training Effectiever communiceren met NLP.


Inhouse

  • Je kan deze workshop aanvragen voor je team
  • Live of online

Wie

  • Iedereen die duurzaam wil leren communiceren.
  • Jij, die meer levenskwaliteit wil ervaren.

 

 

Contact

Neem zeker contact op als je nog vragen hebt.

Lieve T. 0498 84 03 19   

Getuigenissen

 

Met een goede communicatie staat of valt alles. Eigenlijk zou ieder van ons de finesses moeten aangeleerd krijgen. Ik ben tot heel wat inzichten gekomen, en besef dat je via juiste vraagstelling tot een betere communicatie komt. Wat dan een weerslag heeft op je eigen functioneren en op de verstandhouding met anderen. Eén van de betere, om niet te zeggen, de beste opleiding die ik tot nu toe gevolgd heb.

 

Lieve laat in haar manier waarop ze de training geeft al meteen in levende lijve zien hoe je NLP en de andere onderdelen toepast. (bijv. door de vragen die ze je stelt.) De training heeft een goede combinatie van theorie en oefening en geeft veel inzicht in je eigen rol in je communicatie en hoe je daar bewust mee kunt omgaan. Heel verhelderend en ook leuk!